Οι πέντε κανόνες μιας υγιεινής ζωής

Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα (Πηγή Pixabay)

Ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα αποτελεί σημαντική πρόκληση για την υγεία μας. Πώς όμως μπορούμε να ενισχύσουμε την άμυνά μας απέναντι σε οποιαδήποτε "επίθεση" ;

Εμείς στο ewoman.gr ψάξαμε, διαβάσαμε, ενημερωθήκαμε και σας παρουσιάζουμε τους 5 βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθεί κανείς για να θωρακίσει τον οργανισμό του και να κρατήσει δυνατές τις άμυνές του.

1. Χρειάζεται μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά. Απαιτείται επίσης τακτική κατανάλωση ψαριού. Το κρέας μπορεί να υπάρχει έως και δύο φορές την εβδομάδα στο διαιτολόγιό μας.

2. Απαιτείται άσκηση, τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

3. Να γίνεται κατανάλωση φυσικών χυμών και νερού.

4. Να διατηρείται όσο γίνεται σταθερό το βάρος του σώματός.

5. Να υπάρχει αρκετή ξεκούραση. Ένας ύπνος 7-9 ωρών είναι πολύ καλός για το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Κι επειδή οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής είναι εξαντλητικοί και οι 9 ώρες είναι σχεδόν ανέφικτες, ας κοιμόμαστε όσο περισσότερο μπορούμε και να μην ωθούμε τον εαυτό μας στα όριά του.

Αν σεβαστούμε τον εαυτό μας και τον φροντίσουμε, αν προστατεύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα, το σίγουρο είναι ότι θα εξασφαλίσουμε μια καλή ποιότητα ζωής. Τη δικαιούμαστε. Ας τη διεκδικήσουμε λοιπόν. Δεν είναι δύσκολο. Θέλει απλά συνέπεια κι απόφαση.